lördag 17 november 2012

Äntligen...


Mönstrade papper: Magnolia
Stämpel; The Paper Shelter
Blommor; WOC och Landstoken
Dies; Spellbinders
Övrigt; bling Inkido, Stickles Diamond, alfabet Lily Bee

...har vi fått vår laddare till kameran, så äntligen kan jag fota igen! 
Jag har märkt att det tagit en del av min inspiration för jag surat och muttrat över att jag ändå inte kan ta hyfsade foton :D
Jag tokgillar min iPhone och jag tar massor med foton med den MEN när det gäller scrappade alster så blir det inte lika bra som med systemkameran. Och särskilt inte såhär års.

I måndags var det dags för en ny utmaning på Songbird :) 
"Diamonds are a girls best friend" är vår utmaning och det är ju så kul att slänga dit massor med bling, halvpärlor och stickles. 
Jag har, för första gången, använt mig av ett färdigt motiv från The Paper Shelter.
När man köper digistämplar från de så får man en vanlig digistämpel, men även en färglagd samt ett bakgrundspapper :) Så himla smidigt om man inte har tid att färglägga motiv. 

Nu ska jag faktiskt sätta mig vid scrapbordet och sätta igång med lite hemliga projekt ;) 
Önskar er en underbar lördag :)

1 kommentar:

Charlotte sa...

Härligt kort i så fina fäger, kul att kunna köpa "färdiga" motiv och bakgrund.
Kram Charlotte