måndag 1 oktober 2012

Girls just wanna have fun...

Mönstrade papper; Ridderholms Design
Stämpel; Kenny K (digi)
Stans; Tonic
Blommor & blad; WOC, Landstoken och Prima
Övrigt; swirl Prima, halvpärlor Inkido, distressdyna Vintage Photo

...är temat för veckans utmaning på Songbird Challenge
Denna utmaningen är sponsrad av Kenny K.

Jag är sugen på att frossa i murriga färger, och vilken tur att jag hittade en, stor, bortglömd låda full med blommor och många av de blommorna var just i lite höstigare färger; perfekt! :)
Ska inventera mina papper också ;)

På lördag åker jag och Sophie till Magnolia, woohoo. 
Eftersom det är andra året vi åker dit tillsammans så måste det ju räknas som tradition ;) 
Vi siktar på att åka mitt i natten och givetvis vara bland de 50 första så vi får en goodiebag ;)
Lilja ska följa med också, min lilla pysseltjej :)

5 kommentarer:

Laura Bradley sa...

I love this Linda, the deep colours are gorgeous! Laura x

emma mitchell sa...

I love the colours you've used on this stunning card Linda
Hugs Emma xx

Iffa ...... sa...

Mycket snyggt kort!!
Superfint papper du använt, stämpeln är så fin =)
Kram Iffa

Charlotte sa...

Snyggt kort, gillar ditt färgval och stämplen är så snygg:)
Vad kul att åka till Magnolia, hoppas ni blir bland de 50 första, antar att det kommer vara mycket folk där!
Kram Charlotte

Linda sa...

Underbart kort, som alltid, och jag gillar verkligen stämpeln! Måste se om man kan klicka hem den... :-)