onsdag 11 juli 2012

En timme - en utmaning...


Mönstrat papper; Inkido
Stämplar; Inkido och Pink Paislee
Dies; Spellbinders
Övrigt; Glimmermist, wellpapp, distressdyna, charm

...hade Svensk Scrapbooking under sin midsommarcrop och den hakade jag på. 
Resultatet visar jag idag :) 
Kortet gick snabbt att få ihop, jag hade en klar bild i huvudet så det var bara att börja rota bland alla saker :)

Igår hade vi vår tisdagsträff och jag påbörjade en layout :) 
Hoppas jag får tid, eller tar mig tid, att färdigställa den ikväll.


(köpstopp 5/50)

3 kommentarer:

Pillan sa...

Så läckert kort!!
Kram

Jonna sa...

Superfint!! Du vet väl att jag fyller år snart va, heeeeela 30 -tycker att jag borde tröstas med ett vackert Citronlime kort! *blink, blink* (Jaaaa, jag tigger, hahaha!)

Iffa ...... sa...

Superfint blev kortet!
Turkost är en så underbart fin färg tycker jag, ihop med det du valt blev det super!!
kram Iffa