onsdag 20 juni 2012

Tillbaka till det rååååsa...


Mönstrade papper; Magnolia
Stämpel; Magnolia
Blommor; WOC
Punch; Martha Stewart och EK
Bling; Inkido

...blev det visst ganska snabbt :D

På detta motivet har jag testat mina nya FlexMarkers, och jag måste nog ha fler ;)
Jag tokgillar de. Men det får vänta...i ett svagt ögonblick (haha) råkade jag visst komma överens med Linda om att ha köpstopp :D 




Men jag borde ju faktiskt använda det jag har, istället för att köpa nytt hela tiden, eller hur?! ;) 
*försöker intyga mig själv*
Och jag har faktiskt gjort ett alster, så bara 49 kvar då ;) 

Men nu har ju Svensk Scrapbooking CC och jag är med i Scrap-Perras sommartävling så det borde ju gå rätt snabbt att komma upp i 50 alster ;) 

Önskar er en fortsatt härlig vecka :) 

Utmaningar;



10 kommentarer:

Linnea sa...

Vilket fint kort! :)

Caroline sa...

WOW this is stunning love the image which is coloured beautifully and the layout is superb. Caroline xxx

Laura Bradley sa...

Beautiful Linda! Can't wait to see what you make for the Songbird Challenges .. your creations are so pretty! Laura x

DeadUntilDark sa...

Hmm, ja det där svaga ögonblicket ja när jag hade ångest över allt jag handlat sista tiden.. :D Men som tur är får vi ju handla förbrukningsvaror och göra fynd på bra reor. ;)

Kortet, det rååååsa kortet är bara för ursött. Jag gillar dina rosa kort, det är liksom du. ;)

Pillan sa...

Så kul att vi bloggar samma motiv idag... och de är ändå så olika varandra! Med råååsa är de båda!! :-) KRAM

Bron sa...

A super pretty card. Your colours are just divine as is the layout.
Thanks for joining and sharing with us at MDUC this week hugs from bron xox

Janneke sa...

What a pretty card ;o)
Thanks for joining us at Tilda's Town this week!

Janneke X

Elizabeth sa...

Nydelig kort, Linda! Så lekkert og sart og mange flotte detaljer. Kjempefint med kanten på kortet! Takk for at du deltar i Tilda's Town denne uken. Klem, Elizbeth

Tina Makuc sa...

Your card is soooo sweet Linda!!! I love it!!!
Thanks for playing with us at Tilda's Town Challenges this week..
Hugs, Tina

Sharon sa...

Oh Linda, your card is just so pretty and feminine! My favourite kind of card :)
I love all the pink and your beautiful flowers.

Thanks for joining us at Magnolia Down Under for the Bingo Challenge.

Sharon x