torsdag 12 april 2012

Liljas andra layout...


Papper; Magnolia och Basic Grey
Blommor; WOC
Bling; Inkido
Stans; Tonic och Martha Stewart

...är gjord efter skissen i barnutmaningen på Scrappiz.
Denna gången fick jag inte ens ta bort skyddspappret på tejpen :D
Det är mycket råååsa, blommor, glitter och fjärilar när Lilja går loss bland mina saker, undrar vart hon kan ha fått det ifrån?! ;)

I tisdags påbörjade jag en layout, tänkte att jag skulle försöka ta mig i kragen och sätta mig vid scrapbordet och göra klart den.
På lördag är det scrapträff i Kalmar, yay! Då är min plan att få ihop några fler bidrag till Svensk Scrapbooking.


2 kommentarer:

Susanne sa...

Så fin layout du skapat... vi ses på lördag!!! Kramizar Susanne

Majsan sa...

ÅÅh vilken under Lo Lilja gjort, så fint dekorerat och vilket fint foto :)

KRAMAR MAJSAN