fredag 6 april 2012

Lilja har scrappat...

Mönstrade papper; Echo Park
Blommor; WOC
Stansar; EK Success och Tonic
Övrigt; halvpärlor och bling Inkido


...sin första layout :)
Och det är en väldigt stolt mamma som skriver här ;)
Hon fick kika igenom alla utmaningarna och valde en som Svensk Scrapbooking har; godis.
Och Cotton Candy, som hästen heter, kallas just för Godis.
Hon rotade bland mina spillbitar, valde ut de hon tyckte var finast.
Det blev till och med lite tårar, hon råkade trycka lite för hårt på en Sticklesflaska så det blev mycket glitter på en blomma. 8-årsdrama säger jag bara ;)

Det enda jag fick hjälpa henne med var att ta bort skyddspappret på den dubbelhäftande tejpen, resten skulle hon göra; "det är JAG som scrappar mamma"!!! ;)

Det syns nog inte så väl men hon har även satt bling i bokstäverna ;)
Mycket rååååsa såklart :D

2 kommentarer:

Zarah sa...

Finurligt att tolka temat så! Jättefin LO också - talang går i familjen, ser jag! :D

Majsan sa...

ÅÅH jisses vilken underbar LO, såå fina foton och så snyggt dekorerad.

KRAM MAJSAN