söndag 22 april 2012

Denna ursöta stämpel...

Papper; Magnolia
Stämpel; Magnolia
Stans; Martha Stewart
Dies; Spellbinders och Magnolia
Blommor; WOC
Halvpärlor; Inkido och Kaiser
Övrigt; distressdyna Antique linen, crackle paint picket fence, distress stain picket fence, wellpapp

...fick jag i senaste stämpelkitet från Magnolia. 
Hon är ju bara för söt! *tokgillar*
Har en annan favorit från det kitet, tänkte att jag ska försöka få ihop ett kort med henne idag. 

Häromdagen hade jag en väldigt glad tjej här hemma, när jag kikade in på Svensk Scrapbooking så såg jag att Lilja vunnit med sin layout!!! :) 
Hon dansade, skuttade, skrek, skrattade och dansade lite till ;) 
Förhoppningsvis får detta henne att vilja scrappa ännu mer, och därmed måste jag hålla mitt scrapbord någorlunda städat så hon också får plats ;) 
Jag har ju tre stycken bord längs en hel vägg. 
Det är suveränt för platsen, men av någon konstigt anledning så finns det sällan gott om plats att sitta där ;)

Önskar er en fin söndag :)


Utmaningar;

14 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Åh vilket snyggt kort! Gillar precis allting på det!!! Kramizar

Iffa ...... sa...

Vilket underbart kort! Så gulligt i sina färger och snygga utstansade papper. Fint hur du satt blommorna!
Kram Iffa

CATHRINE sa...

Jättefint kort verkligen!

Nu blev jag ju alldeles pysselsugen bara för det, va bra, tack så mycket!! :)

Hälsa gärna på hos mig när du får tid & lust!
http://scrappatavmjau.blogspot.se/

Susy sa...

Underbart vackert kort!

KRAM SUSY

Susie Little sa...

Fabulous card and its a great take on the Sketch! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday! xx

Majsan sa...

ÅÅH HELT BEDÅRANDE KORT, så söt hon är Tilda som du färglagt såå snyggt, fint dekorerat det har du ju gjort med ;)

STORT GRATTIS TILL LILJA som vann med sin LO:)

KRAMIZ MAJSAN

Pillan sa...

Kanonfint kort! Stämpeln är jättesöt... jag har den oxå, men inte målat henne än!!
Kram

Anneli sa...

ÅÅH WOOW såå vackert kort, vilka underbara papper. Stämplen såååå söt

Kram Anneli

Jasmine sa...

Otroligt fint gjort – precis som dina senaste skapelser. Du är väldigt duktig, tack för att du delar med dig av dina skapelser. Du inspirerar!
Kram

Eva sa...

Jag håller med dig...stämpeln är helt ljuvlig! Förstår att den är en favis. Men du har ju också målat henne fantastiskt fint och hela kortet är som en dröm i rosa.
Önskar dig en fin vecka och gratta din lilla tjej, hon är verkligen duktig.
kram Eva
ps Såklart jag visar dig hur jag gör mina blommor...tar vi den 5:te

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Vidunderlig vakkert kort. Du har et flott øye for detaljer. Tusen takk for at du deltar hos WhoopsiDaisy. Klem...Mona

Louise sa...

Så vackert kort. Förgavlen är så fint och stämplen är ju bara så snygg. Du har fått ihop det på bästa sätt och den som kommer få det här kommer bli jätte glad.
Många Kramar Louise

lenislenis sa...

Åh så gulligt kort!

Susanne sa...

Så underbart sött kort, gillar hur du kombinerat blommor och papper. Motivet gillar jag också. Gratulera tjejen din, va skoj för henne:)
Ha en fin dag!! Kramizar