onsdag 29 februari 2012

Mitt tredje bidrag...

Mönstrade papper; Bo Bunny
Stansar; Martha Stewart
Färger; distressdyna Tumbled glass, glimmermist Patina och Electric blue
Alfabet; QK/LifeStyle Rollerskate och Haunted
Allt material är från tävlingskit nr 2/Scrapgalens CC
(ja förutom färgerna och stansarna)

...till Scrapgalens CC är en layout.
Den är gjord av tävlingskit nr 2. Helt underbara svartvita papper från BoBunny.
Jag har färgat in pappret med distressdyna och glimmermist. Jag har även mistat pappret som jag stansade ut dagisfoto ur samt fjärilarna.

Det var verkligen en utmaning för mig att använda mig av ett kit som jag inte plockat ihop själv, och den svåraste utmaningen var att inte få lägga till något!!! Det var riktigt svårt!
Men samtidigt så var det väldigt roligt och inspirerande, att verkligen få tänka till och inte scrappa som jag brukar.

Jag tänkte att jag skulle försöka sätta mig en stund vid scrapbordet idag, har fått de nya, underbara stämplarna från Some Odd Girl...ni har väl inte missat det?

4 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅh du har verkligen lyckats att få ihop det så snyggt!!

Kramen Majsan

Pillan sa...

Du har verkligen lyckats få till en härlig LO!!
Kram Pillan

Mahlin78 sa...

Riktigt snyggt :-) Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till en mycket lyckad utställning med dina underbara fina katter:)Har en dotter som älskar katter :)

Super fin LO vilka helt underbara färger så snyggt allt blev i hop du är så himla duktig:)

TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

Du jag lovar dig att du är inte ensam om svordomar när jag gjorde min första korg så kom det en hel del från mig också ha ha ha:)
Men har gjort ett par stycken nu och övat lite så nu går det bättre:)

Sen så tyckte jo din dotter om din korg och det räknas mycket tycker jag:)

Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥