lördag 14 januari 2012

Ett dopkort...

Mönstrade papper; Magnolia
Dies; QK
Stans; Retroflower

...fick jag beställning på och det var så länge sen jag gjorde en dopklänning så det kändes som ett klockrent val :)
Jag lät retroblomstansarna jobba lite samt en die. Jag tycker att det är kul att jag faktiskt använder de där bortglömda sakerna lite mer, och inte bara färdigköpta dekorationer.
Det ska nog bli en av mina utmaningar 2012 ;)

En annan utmaning, som jag inte talat högt om, är återigen ett shoppingförbud ;)
Jag har ju haft ett par, som jag inte lyckats hålla. Men nu har jag satt en mer rimlig gräns till att börja med; 25 alster.
När jag gjort mina 25 alster så får jag se om jag kanske till och med är så duktig så jag kör 25 till innan shopping. Dock har jag typ inga vita cs kvar, så det är ett måste! Det får helt enkelt bli mitt undantag, jag måste köpa storpack istället! Någon som vet vart man kan göra det?!

4 kommentarer:

Tussling sa...

Hör av dig om du hittar några storpack med vita cs för jag måste också ha... vill att scraplagret ska ta in sina igen

Pillan sa...

Härligt dopkort! Har inte provat göra något sånt än, men kanske det kan bli det här året...
Lycka till med 25 alster innan shopping!! ;-)

Eva sa...

Vilket fint dopkort du har gjort!! Klänningen är så fin, jag har aldrig testat men blir lika sugen varje gång.
Det där med att ha shoppingstopp fram till 25 kort...lockar mig...kanske något att ge sig på.
Må gott
hälsar Eva

onkis sa...

Åh va jag gillar dessa fina dopklänningar.
Ha en fortsatt trevlig helg.