fredag 30 september 2011

Ibland får man muta barnen...

Mönstrade papper; Magnolia
Stämpel; Some Odd Girl (digi)
Blommor och blad; WOC och Prima
Övrigt; band och spets från mina gömmor, bling Kaiser, stickles Star Dust


...eller ja, i detta fallet; barnet.
Lillebror fick spela lite på Bollibompa på datorn medans jag slängde ihop en tag till Some Odd Girls 12 weeks of Christmas Challenge.
Som jag skrivit innan så har de ju releasevecka, och jag bara älskar de nya digistämplarna!
Love love love!!!

För övrigt så är det ingen vanlig dag idag...idag, för åtta år sen, låg jag på BB och snufsade på liten nyfödd Lilja <3
Åtta år...?!?! Det är galet...!!! Min lilla stora prinsessa!
I morse var det skönsång *host harkel* och paketöppning.
I början av sommaren fick hon sin födelsedagspresent; en ny cykel.
Så hon har varit förberedd på att antalet presenter idag skulle vara ganska få, men hon blev superglad över den presenten hon fick; en egen mobiltelefon!!!
Det satt hårt inne men vi har insett att det är perfekt för att vi ska kunna nå henne när hon är och leker med kompisar.
I em blir det nån mer present och tårta såklart :)

Ha en fin fredag :)

4 kommentarer:

onkis sa...

Grattis till din dotter.
Och vilken vacker tags!
Kram.

Mahlin78 sa...

Härlig tag *yammi* :-) Åh grattis till Lilja! Hoppas hon haft en toppendag i solen och värmen! Kramiz

Åsa/asamia sa...

Massor av finfina tags och kort här inne. Tack för titten.

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS TILL DIN DOTTER:)

Å vad jag älskar din tag den är otrolig snygg och vacker:) Du är så himla duktig:)

Ha en underbar och skön söndag och vecka som kommer:)
Var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)