fredag 16 september 2011

Ett bokkort...

Mönstrade papper; Pion Design
Dies; Nellie Snellen, Tim Holtz
Stans; Martha Stewart
Blommor och blad; WOC och Magnolia
Stämplar; Pink Paislee, Inkido och CC Hobby
Övrigt; halvpärlor Kaiser, distressdyna Vintage Photo


De nya rosknopparna som WOC har är mina nya favoriter, de är så himla fina!
Lite mer curly. Pyntbär funkar utmärkt året om, inte bara till julkorten.


Dessa diesen har jag tyckt varit fina men inte haft någon användning för, tyckte jag.
Tills jag upptäckte bokkorten...då var jag tvungen att klicka hem de! Love them!!!


Jag tänkte först ha ett brudpar som motiv men efter mycket velande fram och tillbaka, eftersom jag inte alls blev nöjd med hur det såg ut så skrev jag ut namnen istället. Blev såå mycket bättre! Och för att det inte skulle se så tomt ut så stämplade jag runt kanterna.

Såhär ser det ut inuti. Textstämpeln är "För att du finns" från Inkido.

Kunde inte låta bli att stämpla runt kanterna på tagsen också.

...till ett brudpar bjuder jag på idag.
Det blir mer bilder än text, vi ska alldeles strax packa in oss i bilen och åka mot Växjö.
Äntligen är det nämligen dags för scrapträffen i Rottne som Anne på Lillans Scrapbooking anordnar. Som jag har längtat! Det ska bli såå himla kul! :)
Förhoppningsvis har jag massor av nyskapat att visa upp i veckan som kommer ;)

Ha en fin helg! Det ska jag ha ;)

5 kommentarer:

onkis sa...

ÅÅÅ,den här bokkortet gillade jag,
vilka mjuka goa färger!
Ha en trevlig helg.
Kram!

DeadUntilDark sa...

Det där bokkortet är helt makalöst fint du Linda. Sååå vackert! Brudparet kommer bli överlyckliga för det. :)
Hoppas du får en underbar helg med mycket scrap. Kram!

Elzie sa...

Hej Linda! Vilka fina saker du gör, men det såg jag ju redan i helgen.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie (som var och tittade på ditt flippkort stup i ett, haha).

Kim Sonksen sa...

oh WOWEEEEEE what a stunning project, I am in love!

Hobby Musician Keyboard sa...

Dear Linda,
I Just arrived at you blog. Oh my, do I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works! I enjoyed the visit on your site. Many thanks for your beautiful inspirations!!
Many warm Hugs from Marina from Germany
I invited you gently to visit my creative Website: Bettyscardsandpaperdesign.com