onsdag 17 augusti 2011

En tag...

Mönstrat papper; Magnolia
Stämpel; Some Odd
Stansar; MS
Övrigt; tårtpapper från WOC, halvpärlor från YouDo och WOC, alfabet JB och CC.


...och jag undrar om det inte är min första?!
Ja förutom bokmärken då.
Some Odd söker gdt, och efter ett par pepp till mig själv så bestämde jag mig för att faktiskt göra en tag och "skicka in".

Some Odd är ju ett av mina nya favoritmärken när det gäller stämplar, de och Kenny K.
Jag har inte hunnit göra så många kort med de, men jag har färglagt en hel del.
Jag ska bara få det att funka med digistämplar och ProMarkers också, så jag kan köpa alla fina som bara finns som digi.

Snaaart tänkte jag berätta vår lilla hemlighet också ;)
Så himla mysigt är det! ;)

7 kommentarer:

onkis sa...

Det va en riktig härlig tags,
håller tummarna för dig och din Dt-ansökan.

Pillan sa...

Så fin tagen blev!!
Lycka till med DT-ansökan :-)
Kram, Pillan

Mahlin78 sa...

Åh den är så supersnygg! Gillas massor ;-) Håller tummar och tår för din ansökan!!! Kram kram

Annelie sa...

Det var en jättefin tag, jag håller en tumme för dig!
Lycka till även i min blogcandy, kul att du vill vara med!
Kram Annelie

Linda sa...

Åh, så söt! Du har nog goda chanser att komma med! :-)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)

Din tag är helt "outstanding" så himla snygg jag gillar den massor:)
Så valarbetat med snygga detaljer:)

Lycka till med din DT-ansökan dom har tur som får dig tycker jag:)

Tusen tack för mycket trevligt besök och rader hos mig det uppskattas mycket:)

Önskar dig en toppen fredag och helg:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger :)

P.S Tutorialen på te asken är klar väntar på min dotter som ska hjälpa mig med alla bilderna. Hoppas hon kommer hit på måndag och hjälper mig:)

DeadUntilDark sa...

Den är så fin så fin din tag. Vad kul att du ansökt om dt-uppdrag! Jag håller såklart tummarna det hårdaste jag kan för att det ska gå vägen. Vore toppenroligt! Kram