måndag 13 juni 2011

Som jag sa...

Papper; Inkido
Blommor & blad; Prima och WOC
Övrigt; Box feet Tim Holtz, halvpärlor Inkido, "knapp" Tim Holtz



Fjärilarna är utklippta från Inkido papper, lite extra stickles Diamond på de och blommorna.


...så har jag en hel del i min "ej bloggat"-mapp.
Och här är ännu en godbit ur den mappen.
När jag var på scrapträff i Oskarshamn i februari så gjorde jag denna till en av utmaningarna.

Helgen har vi tillbringat i underbara Växjö.
Vi var hos våra bästaste fd grannar på fredagskvällen. Lilja var tokglad för hon skulle ju sova över där, hos sin bästis (det är inte roligt att bo 13 mil ifrån sin bästis, lilla sessan).
På lördagen var jag på scrapträff, jag kunde helt enkelt inte låta bli ;)
Hade dock packat lätt, tog bara med mig mina ProMarkers och färglade motiv.
Lilja bestämde sig för att sova över en natt till hos bästisen, så vi fick ha tacomys utan henne.
På söndagen hämtade vi en överlycklig tjej, som hade ett bästis-halsband på sig.
De två...ja, de kommer hänga ihop hela livet...de fann varandra direkt och det är så härligt att se de två tillsammans.
Tur att det snart är sommarlov så de kan ses mer :)

Trots att solen skiner för fullt ute så funderar jag på att sätta mig en stund vid scrapbordet, har en beställning som ska bli klar och så är jag bra sugen på att göra ett kort av mina färglagda motiv ;)

Ha en finfin vecka :)

4 kommentarer:

Linda sa...

Åh, superfin! Du har alltså bara cs som bas, inget stadigare? Blir sugen på att göra en egen ask. :-)

Mahlin78 sa...

Tyckte jag kände igen den :-) Fortfarande lika galet snygg, och så mycket Linda för mig! Kram kram

Cilla sa...

Vilken riktigt läcker liten väska! Så fin färgkombo:)

Susy sa...

Underbart snyggt!

KRAM SUSY