söndag 5 juni 2011

Dammat av en stämpel...

Papper; Magnolia
Stämpel; Magnolia
Blommor & blad; WOC och MS stans
Övrigt; MS stans, Stickles Diamond, bling Inkido



...som jag borde använda mer, nämligen Brunte från Magnolia.
Jag köpte den för lääänge sen, och en dag var han bortsprungen men efter intensivt letande så återfanns han i en flyttkartong i garaget.
(Japp, det var ca 2½ år sen vi flyttade och vi har fortfarande kartonger som inte är uppackade)

Idag fyller min stora kärlek år, så vi ska kalasa lite i em :)
Godaste rabarberopaj/kakan ska vi bjuda på.
Bjuder på receptet en annan dag, om ni påminner mig ;)

Igår monterade vi upp poolen och efter x antal timmar så är den nu fylld och barnen älskar det!
Så himla skönt att slippa trängas med alla andra på stranden varenda dag :)
Men det får nog bli några grader varmare i den innan jag tar mitt premiärdopp ;)

Ha en trevlig söndag och ledig dag imorgon :)

8 kommentarer:

Annelie sa...

Toppen fint kort!!!

Ulle sa...

Så ljuvligt sött!

Unknown sa...

Very cute!

Thanks for joining us at Magnolia Stamp Lovers and hope to see you again on 6/19 for our button challenge.

Hugs,
Stephanie

Mahlin78 sa...

Så fint kort! Grym stämpel :-) Hoppas ni haft en toppenhelg! Kram

Audrey Ernst (hippieaud) sa...

Very sweet image and loving the coloring. Your flowers are beautiful and the use of lace and ribbon is gorgeous! Thanks so much for playing at WHOOPSI DAISY this week:)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Är intresserad av en del saker under din säljflik hur gör jag för att köpa ?

anglavakt.blogg.se sa...

Åhh, jättefint, toppenfina färger! /LInda