fredag 6 maj 2011

Hipp hipp hurra...

Zeus vaktar paketen ;)

Har aldrig testat grungeboardpapper så vilken tur att SofiaH köpte det till mig! Jättesött kort också!

Supersöt stämpel från TGF och härligt kort från Maiden.

PearlMaker och Stickles i användbar färg från Ica86. Perfekt att ha dessa "vita" i lager hemma, använder de till varje alster!!!

Jag bara älskar Pink Paislees nya serie; Butterfly Garden. Allt stod med på min önskelista.
Fick dessa finingar från AnnaS


Karen Klip-fjärilar (love them!) och Stickles som alltid går åt! Från Kat!

LillNettan, ScrapLinda, Petra/Peu och Mimic hade lagt ihop till denna MS stansen, yay!

Man skulle nästan kunna tro att detta är presenten, så himla fin ask!

Innehållet :) Supervackra dekorationer från PP och PearlMaker. Från BellaMio

Alla presenterna samlade...lovely lovely lovely!

Zeus tyckte bäst om tyllen som satt runt BellaMios present ;)
Vilken tur för mig att han nöjde sig med det ;)


...för Zeus idag :)
Ett år blir han idag, "lilla" killen. Barnen tycker att han ska få en gräddtårta med bara grädde, och att vi även ska göra en tårta till oss ;) Tror dock att vi skippar tårtan och att han istället får något extra gottigt. Maken tycker att han kan få en bantningskur, fniss.
Förstår inte varför?! ;)

Jag har också lite extra glädje av denna dagen. Jag är nämligen med i en födelsedagsswap inne på SS, men eftersom min månad redan var tagen så tog jag maj istället.
Så idag har jag öppnat paket!!! :D
Och behöver jag ens säga att jag är riktigt nöjd med innehållen?! Tjejerna har verkligen läst min önskelista! <3
Tusen tack tjejer!!! :)

4 kommentarer:

citronlime sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mahlin78 sa...

Grattis till Zeus :-) Åh härliga paket du fått, men ännu bättre innehåll!!! Kram

DeadUntilDark sa...

Åh vilka fiiiina grejer du fått! :)

Maiden sa...

Härligt! Så mycket fina saker, visst är det underbart att fylla år när man inte fyller år... ;-)
Kram