måndag 14 mars 2011

Julkort #10...

Mönstrat papper; ATD
Stämpel; Magnolia
Blommor; Prima och WOC
Stansar; Martha Stewart och McGill
Övrigt; Alfabet OA


...blev kanske inte så bra fotat men det är ju fotat i alla fall och nu bloggat ;)

I lördags var vi på kattutställning för första gången, det gick bra :)
Vi kom hem med tre rosetter, både Noah och Zeus fick 1:a placering och Noah blev även BIG. Båda blev även nominerade och uttagna till "bästa kastrat" och "bästa ungdjur 6-10 mån", där gick det däremot inte lika bra (Zeus gick mot 3 andra katter och Noah mot en, och där hade domaren såå svårt att välja). Men jag är supernöjd med resultaten och blev faktiskt sugen på att åka på fler utställningar :)

Scrapmässigt har det stått lite still nu i ett par dagar, men jag är himla sugen på att sätta mig vid scrapbordet. Jag ska bara hitta det ;) Men det ska finnas här nånstans under allt :D
Ska ta itu med det idag, så kanske jag till och med hinner med att scrappa lite.

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Ett julkort helt i min smak! Läckert! :-)

Åh kul att det gick bra på kattutställningen! Inte konstigt så söta dom båda två är!

Kramiz

Pearlgirl sa...

Snyggt julkort!

Kolla gärna in min blogcandy :)