torsdag 18 november 2010

Julkort nr 2...

Mönstrat papper; Magnolia
Stämplar; Inkido och Kortmakaren
Embossingpulver; Ranger, Gelly och Kortmakaren
Blommor; Magnolia och WOC
Dies; Magnolia och Spellbinders
Övrigt; Stickles Star Dust, distressdyna Vintage Photo
och pin Jenni Bowlin

Embossade swirlen från Magnolia...dock blev den blå av embossingpennan.
Men det funkar det med ;) Använde Kortmakarens embossingpulver; Hologram Sparkle.
Rosen med tyll samt dekorationsbären köpte jag på Magnolia när jag var där på deras Grand opening. Körsbärsblommorna är från WOC.


...i Magdas receptutmaning är gjort.
Satte igång med det imorse så fort jag såg att de uppdaterat bloggen.
Hoppas det fortsätter i den här takten så jag verkligen gör alla.
Är lite sugen på att göra två eller tre per dag.

Vår helg är helt oplanerad, vilket bådar gott...dvs jag kan tillbringa tid i mitt scraprum ;)

3 kommentarer:

Zarah sa...

Ååååh, vad snyggt!!

Mahlin78 sa...

Snyggt :-)

Soep sa...

wauww wat mooi !
super gemaakt
mooie kleuren en papier
liefs,ans xx