tisdag 11 maj 2010

utmaningar med drömtema...

Mönstrat papper; Maja Design.
Blommor & blad; Prima och WOC.
Dekorationer; Maya Road pin, bling, pärlbrad. Prima alfabet och swirl.
Annat; Martha-stans, 3D-lack, Stickles frosted lace.


Jag trodde jag var klar med denna...men det saknades något i ena hörnet...
man kan aldrig ha för mycket blommor ;)


Har äntligen fått tag på dessa ursnygga alfabet från Prima. Förstår att det är åtgång på de!
Och äntligen fjärilar från Karen/Panduro. Mina favoriter.



...är det hos Grodans.
Jag gjorde denna i söndags, med lite tillägg igår ;)
Trodde jag var klar, men tydligen inte, fniss.
Gräset var så himla grönt på fotot så gick över med distressdyna och det blev riktigt bra.
Dock inte lika framträdande som det blev när jag fotade denna.
Det ser bättre ut i verkligheten.

Jag har bara stämplat med distressdynorna men nu älskar jag att chalka med de.
Letade upp en påse makeup-svampar som jag köpte för evigheter sen,
och det är så smidigt. Gillar det bättre än det där handtaget.

Annars så har jag kaffat med Zarah idag, det är alltid lika trevligt :)
Maken var hemma och åt lunch med oss, mysigt.
Nu sover Lillebror, jag ska väcka han så vi kan gå ut i soooolen!
Det gäller att passa på, man vet aldrig när den kommer tillbaka.

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

En jättesöt lo med ett mycket fint foto! :)

VIsst har det varit toppenväder ute idag!! Jag blir såååå in i norden´s glad av solsken å värme!
Hoppas så att vädret håller i sig, trots att väderprognosen säger det motsatta..

KRAM

Mahlin78 sa...

Åh så snyggt det blev med blommorna uppe till vänster!

Nu har jag lagt upp en bild på det engelska blomsterbudet i bloggen :-) Kram