tisdag 4 maj 2010

Jag hoppas ni inte tröttnat...

(vanilla och ljusgul cs, mönstrade papper; Magnolia. Blommor; Prima & England. JB-pin, Martha stans, stickles och spets. Spellbinders label four, stämplar; Magnolia & Inkido)

...på mina gula kort ;)
För här kommer ett till :D En av utmaningarna på scrapträffen var att göra ett alster "ton i ton" och jag tänkte att alla andra gör säkert rosa kort, så därför gjorde jag ett gult.
Plus att gult verkar ju vara min nya favorit-kort-färg ;)
Eller som jag sagt innan; gult är det nya rosa!

Och hur härligt ser inte detta ut?!?!
Var och hämtade ut ett efterlängtat paket i fredags, massa massa fiiiina blommor.
Askmolnet ställde till det lite, så har fått väntat...men det är absolut värt det!
Bara älskar dessa blommor, och det känns riktigt bra att kunna slösa med blommor
på alla alster ;)


Allt är inte mitt...men mycket av det ;)

En annan rolig sak är att Liljas häst, Dolly, äntligen har fölat.
Ett litet hingstföl blev det :)
Han är sååå söt!

7 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Älskar verkligen detta gula kort! Grymt! :-)

Galet mkt blommor *haha*

Kram

Zarah sa...

Har verkligen inte tröttnat - kanonfint! Jag älskar ju gult! :D

Ps. Jag har scrappat din son idag... ;)

Eva sa...

Jag gillar inte riktigt gult normalt men ditt fina kort får mig att inse att det ju är rätt fint trots allt. Får nog ta mig iväg och köpa lite gula papper göra något gult kort jag också...

Hmmm, sådana lådor med underbara blommor kommer ALDRIG hem till mig. Det hade ju varit rena julafton!!!

Petra/Paradise sa...

Men hallå!!?! Hoppas du inte beställt från det där stället utan mej!!!! :(

Kortet är jättefint! *hihi* Du har verkligen fastnat för gult!! ;)

Kramisar

Åsa/asamia sa...

Å så sött kort, och så många fina saker du beställt.

Annelie sa...

Jätte fint kort.
Ja e lite avis på alla dina blommor jag !!!!

Mrs X sa...

Hjälp så mycket blommor!! Nu blev jag sugen på att beställa igen...

Kram Helén