fredag 5 mars 2010

Äntligen...

(Mönstrat papper; Bo Bunny, filtband, Prima blommor och swirl, MM minialfabet, AC alfabet, 3D-lack, pearlmaker, blingstenar)

(Givetvis 3D-lack på bokstäverna...kan inte göra något alster utan 3D-lack, hihi)

(blommor är också ett måste ;) och bling)

-------------------------------------------------------
Äntligen har jag fått ihop en LO!!! :)
JP Hobby har CC hela mars och jag beställde i sista sekund tävlingskitet.
Supersnabb leverans, då jag hade det dagen efter, me like!
Och igår satte jag saxen i det...och detta blev resultatet.
Utmaningen var att scrappa en cirkel, så fram med pizzatallrik, penna och sax ;)

Och vet ni vad, jag gjorde en till igår...yay! Jag är såå himla glad, missförstå mig rätt;
det är kul att göra kort...men jag har saknat min inspiration till lo´s, toksaknat!

Häromdagen ramlade Lillebror (läs; Lotus puttade honom) och han slog munnen rakt i golvet.
Massor med blod, fläskläpp men tänderna verkade ha klarat sig.
Tills vi upptäckte att han verkade ha ont, och kände på tänderna; minst en tand som är lös :(
Så idag när Lotus ändå ska till tandläkaren för det årliga besöket så ringde vi och kollade om det var okej att Lillebror följde med. Och det var det :)
Ska dock bli väldigt intressant att se om han öppnar munnen, vi får absolut inte peta på de två tänderna han har ont i.

2 kommentarer:

Zarah sa...

...och LILA och allt! Ursnyggt! :D

Eva sa...

Fiiin! Den måste jag nog scraplifta vid tillfälle :)