söndag 24 januari 2010

mera skapat...



Det är inte direkt lätt att fota såhär års. Antingen blir det för mörkt eller för ljust, aldrig sådär lagom som jag vill ha. Och någon scanner har vi inte, den gick i graven när vår gamla skrivare inte ville funka mer.

Men men...nu har jag skickat in mitt bidrag till januariutmaningen på Månadens utmaning :)
Har använt mig av nesting flower från QK, och sen klippt ut den runda som Tilda/Magnolia är monterad på (på 3D-kuddar).
Pappret är Basic Grey.

Har insett att ett par Spellbinders inte vore helt fel...och även lite fler Magnolia står på önskelistan. Det är väl det farliga med deras tidning, hihi. Köpbegäret väcks direkt! ;)
Ett besök i Borås är nog ett måste, rätt snart ;)

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Jättefint kort i min älsklingsfärg rosa ;0)