lördag 17 oktober 2009

julkortsverkstad..

Först och främst måste ni gå in och kika vad fina Zarah har gjort...det känns som en stor ära att hon scrappat mitt kort ;)
(blir att skicka en hel bunt till henne, hihi. Eller rättare sagt, bjuda in mig själv på kaffe och lämna de, eftersom hon bor ett stenkast bort)

Annars har jag påbörjat julkortsmakeriet här hemma. Jag bestämde vikning för ett tag sen och det blir denna...
Jag tänkte att det var ju en enkel och snabb vikning...jag tror jag var lite för snabb där att uttala mig ;) Jag har förberett en hel del, dvs börjat fixa kortstommarna. Jag har skurit massa mönstrat papper (har alla julpapper i en förvaring, smidigt som bara den), cs och stämplat den runda julstämpeln och stansat ut.
Tyckte jag hade gjort massor...så räknade jag igenom...jag har väl gjort en tredjedel knappt, haha.

Men men...jag är ju på gång i alla fall ;) Den stora uppgiften egentligen är ju fotot som ska sitta i julkorten, hihi. Alla tre barnen, på samma kort... ;D

4 kommentarer:

Zarah sa...

Sötsmula! Kom förbi i veckan? M kommer vara borta så det vore trevligt med en kaffe och lite sällskap. :)

Efter lunch nån gång, är jag hemma från jobb.

Och vilket fiiiint kort! Du är snabb! Jag måste också börja... Kom å sparka mej i baken!! *hehe*

monica sa...

Snyggt! Den vikningen gillar jag massor!!!

Ha en fortsatt skön helg!
kram!

Articsisters sa...

Underbart kort ,,,,,

BellaMio sa...

Ljuvligt kort, och jag beundrar dig som har organiserat dig så hiskeligt vad det gäller julkortstillverkningen!! Själv gör jag ett då eller då bara...

Så klart var jag ju inne och tittade på LO:n av den glada guldklimpen oxå, hihi!

Kram Kram