söndag 22 februari 2009

scrappat...!!!!!


(Jag ska fixa till bilden, ev fota om den imorgon. Jag och Photoshop var inte vänner idag.)

Jag är såååå lycklig!!! Jag har scrappat idag!!!! JIPPIE!!!
Jag hoppas bara så innerligt att blocken har släppt nu och att min inspiration håller i sig (det känns som jag skriver detta varje gång jag uppdaterar med något scrappat, dvs jag har många pauser i scrappandet).

Hur eller hur så gav jag mig fasen på att jag skulle bara komma igång, surfade in här och kikade på hennes senaste skiss...satte mig vid matsalsbordet, tog fram ett kort, Nook-kit och satte igång. Tack Scrapjo för inspirationen!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du använt min skiss och blev inspirerad!! Hoppas att din inspiration håller i sig så du får mycket härligt gjort framöver också :D

Anonym sa...

hej igen, jag hoppas du fick lite klarhet i strumaprover efter mitt svar hos dig... det är bara att hojta till om det är något mer eller något annat du undrar...

jag ser att du håller på med scrapbooking (det är så det heter va?)

Själv fotar jag och redigerar massor, det är en stor skillnad på våra hobbys men ändå så hänger det ihop med bilder som bas :)

Hoppas du får en fin dag//Jenny