onsdag 21 november 2007

kommit igång

Satte mig en stund vid scrapbordet och fick faktiskt lite gjort. Ett julkort och fyra 8x8 LO´s (julklapp). Sen protesterade både ryggen och bäbis i magen. Men känns bra att jag i alla fall har påbörjat det. Tänkte att jag hinner ju aldrig fylla hela albumet, roligare att kunna ge sen framöver också. Men tänkte i alla fall några LO till.
Igår skickade jag in en massa kort för framkallning, till det andra albumet som ska ges bort i julklapp. Hoppas att de hinner komma innan veckan är slut, Fuji brukar ändå vara rätt snabba.
Tänkte likadant där, att jag fyller inte albumet...

Ikväll måste jag fixa en blomma, har kört lite med cuttlebugen, tänkte stansa ut retroblommor i "embossat" papper också så det blir lite liv. Intressant om jag får ihop någon blomma, har aldrig testat det innan. Skrev ut artikeln från Scrappiz för säkerhets skull ;)

Inga kommentarer: